שאלות נפוצות

אנו עובדים מאוד קשה כדי שחווית השימוש באתר תהיה כייפית ונעימה לכל הלקוחות שלנו. רצינו שכל לקוח יוכל לקנות מתנה בחנות של ניני בצורה פשוטה, מהירה ונוחה. מכל מחשב ומכשיר (כולל מכשירי סמארטפון וטאבלטים). אם יש לכם שאלות מסויימות בנוגע לשימוש באתר, לתהליך הקנייה או לגבי המוצרים והמשלוחים, אנא אל תהססו לפנות אלינו בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

ניני מארז מתנה ליולדת

שאלות לגבי המשלוחים

איך אוכל לדעת מהם עלויות המשלוחים לכל מוצר?

זה מאוד פשוט: אנו גובים דמי משלוח אחיד לכל הארץ בגובה 40 ש”ח כולל מע”מ.

אתם מבצעים משלוחים בימי שישי?

כן, אך רק במרכז הארץ והשרון (באזורי חיוג 03 ו-09) ורק אם ההזמנות התקבלו ביום חמישי או ביום שישי לפני השעה 11:00 בבוקר.
אין באפשרותינו להציע משלוחים בימי שישי לאזור הצפון, הדרום, ירושלים והערבה. הם יוכלו להמסר רק ביום ראשון.

אני צריך משלוח דחוף מהיום להיום, האם זה אפשרי?

כל ההזמנות שמתקבלות במהלך השבוע עד השעה 13:00 ובימי שישי עד השעה 11:00 יימסרו באותו היום במרכז הארץ והשרון (באזורי חיוג 03 ו-09).
בדרך כלל זה לא מתאפשר לנו להציע משלוחים דחופים ”מהיום להיום” לאזורים מרוחקים (הצפון, הדרום, ירושלים והערבה), אך אנו ממליצים לכם ליצור עימנו קשר על מנת לקבל פרטים נוספים על אפשרות של משלוח VIP בתוספת תשלום.

איך אדע מתי המשלוח נמסר ביעד והכל בסדר?

חשוב מאוד בזמן ביצוע ההזמנה באתר למסור לנו את מספר הטלפון הסלולרי בו תהיו זמינים. אנו נדאג לשלוח לכם SMS עם אישור קבלת ההזמנה בזמן אמת.

שאלות לפני הקנייה בחנות

כדאי לכם מאוד להעדיף אותנו על פני חנויות אחרות מכמה סיבות טובות:

  • כל המוצרים והשירות שלנו הם מצויינים ללא יוצא מן הכלל. תאמינו לנו… אין עוד כזה דבר בארץ. אנו עובדים מאוד קשה בשביל לשמח את הלקוחות שלנו. שביעות הרצון של לקוח היא המטרה העיקרית שלנו.
  • השירות שלנו הכי טוב והמחירים של המוצרים שלנו כוללים כבר את עלויות המשלוח עם שליח עד כתובת מקבל המתנה.
  • אנחנו מאמינים שחווית הקנייה מתחילה באתר ומסתיימת בעת פתיחת החבילה אצל מקבל המתנה. כולנו יודעים כמה כייף לקבל מתנות ובעיקר כמה זה כייף כשזה בא בהפתעה…
  • איכות זאת לא מילה גסה! אנו מוכרים את המוצרים הכי איכותיים שיש. הכל איכותי, הכל תקני, הכל בריא לגוף ולנפש.
  • אצלנו האבטחה היא כפולה. כל עמודי האתר הדורשים הכנסת פרטי לקוח הינם מאובטחים ומוצפנים עם SSL עם מפתח הצפנה של 256bit שנחשב לבטוח ביותר בעולם. ובנוסף כל פרטי התשלומים מעוברים ישירות אל חברת הסליקה של כרטיסי האשראי, כך שלא מאוחסנים אצלנו פרטי תשלום של לקוחותינו לעולם.
  • אנו נותנים אחריות מלאה בכל קנייה, ואם המוצר שנשלח אינו מוצא חן בעיניי מקבל המתנה מכל סיבה שהיא, כל עוד לא אריזתו לא נפתחה ניתן לבקש אישור החזרה ולשלוח אותו אלינו, בלי שאלות ובלי הסברים. נציגנו ישמחו ללוות אתכם בבחירת המתנה המושלמת.
  • אנו כאן בשבילכם! ניתן לפנות אלינו בטלפון ובמייל בכל ימות השבוע (למעט שבת)

כן. ניתן להזמין אצלנו גם את הפריטים מקטגורית ”תוספות למתנות”. אנו ניצור עימכם קשר לתיאום מסירה או לביצוע התאמות מיוחדות אם יש צורך.

בהחלט כן, אנא שלחו לנו מייל עם פירוט המוצרים של ניני שאתם מעוניינים לארוז ואנו ניצור עבורכם מתנה ייחודית.
במקרים מסויימים נאפשר לכם לבחור למארז שם, ונפרסם אותו באתר כמוצר חדש.
כל המארזים שלנו מורכבים ממוצרים תחת המותג שלנו בלבד. לא ניתן להרכיב מתנות ממוצרים שלא נרכשו אצלנו.

בהחלט כן! אם אין לכם כרטיס אשראי זמין תוכלו לשלם באמצעות חשבון PayPal או לבצע העברה בנקאית. לקבלת פרטים נוספים אנא פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר. תודה!

שאלות אחרי הקנייה

המעקב אחר המשלוחים אצלנו הוא נח ופשוט וחשוב לנו מאוד שהלקוח יהיה מעודכן בכל שלבי המשלוח. באמצעות דף מעקב ההזמנות ניתן בקלות לראות את סטטוס ההזמנה שלכם. מייד לאחר שהמשלוח ייתקבל אצל מקבל המתנה בכתובת שבחרתם, אתם תקבלו הודעה במסרון SMS עם התראה על מסירת המתנה.

מספר ההזמנה שלכם נשלח אליכם ביום שביצעתם את ההזמנה באמצעות המייל. בדף החשבון שלי תוכלו להכנס עם שם המשתמש/מייל וסיסמא שקבעתם בעת התשלום, שם תוכלו לראות את רשימת כל ההזמנות הקודמות והפירוט של כל אחת מהן.

אנו שומרים את פרטי הלקוח בלבד ואין לנו שום מאגר של פרטי תשלום מכיוון שהאתר שלנו מאובטח ומאפשר תשלום מוצפן ומאובטח ישירות אצל חברת הסליקה. את פרטי הלקוחות החלקיים אנו שומרים במאגר לא מקוון כדי לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלנו, אך מאגר זה אינו זמין באינטרנט ולא ניתן לגשת אליו. אנו לא משתפים את המידע הזה עם צדדים שלישיים. הפרטים היחידים אשר נישמרים אצלנו הם הכרחיים על מנת לתת שירות מצויין ללקוח. אנו משוכנעים שללקוח מגיעה 100% דיסקרטיות ולכן מקפידים מאוד לשמור את מאגר כלל לקוחותנו במקום בטוח.

כן, אך רק במידה והמוצר עדיין קיים במלאי. בכל מקרה, ניתן לחזור על הזמנות אשר בוצעו בעבר באתר שלנו, אך פרטי התשלום יצטרכו להמסר שוב, מפני שפרטי התשלום אינם נשמרים לעולם.

זמן הגעת המוצרים שהוזמנו באתר ונשלחו באמצעות שליח מטעמנו משתנה מאוד מכתובת לכתובת. בנוסף לעיתים גם ישנם עיכובים בלתי מתוכננים במשלוחים לאזורים מרוחקים או בזמן חגים וסופי שבוע. 99% מהמשלוחים שלנו מגיעים ליעדם באותו היום או ביום שלמחרת ביצוע ההזמנה. פרטים נוספים מפורסמים בעמוד משלוחים וזמני מסירה.

שאלות לגבי החלפות והחזרות

האם ניתן לבטל או לשנות הזמנה שביצעתי באתר?

בהחלט כן! אנחנו כאן כדי לשמח אתכם עם מוצרים מעולים שיש סיכוי גבוה מאוד שתתאהבו בהם ממבט ראשון! אבל אם מכל סיבה שהיא אתם חשים שחלה טעות בהזמנה, אנא פנו אלינו ונשמח לשנות, לבטל או להוסיף דברים נוספים להזמנה שלכם! אך נסו לעשות זאת מיד אחרי ביצוע ההזמנה, הרי שאם המשלוח כבר יצא עם שליח לדרכו, לא נוכל לבצע שום שינוי להזמנה.

מה קורה אם המתנה שקניתי אינה לשביעות רצון מקבל המתנה?

אם קרה שהמארז שרכשתם באתר לא היה לשביעות רצון מקבל/ת המתנה או במקרים של כפילות במתנות, כל עוד אריזתם המקורית לא נפתחה כלל, תוכלו לפנות אלינו ולבקש לתאם החזרה או החלפת המוצר בדגם או במוצר אחר. ניתן לעשות זאת במהלך 14 הימים הראשונים שלאחר קבלת המוצר.
מוצרים פגומים או תקולים עשויים להיות במסגרת אחריות של היצרן, ובמקרה זה נשמח לשלחם בחזרה ליצרן ובהתאם לקבלת אישור היצרן, לספק לכם מוצר תקין חדש.

התשובה לשאלה שלך לא נמצאת בדף זה?

אין שום בעיה! אנא פנה אלינו באמצעות דף צור קשר ונשמח לענות לך במהרה.